sobota, 15 marca 2014

ochota...

W każdej sytuacji - odnajdywać dobre strony - tak miało być - pamiętasz?

Mam dziś ochotę na naprawdę dobry wieczór - w dobrym towarzystwie - samej ze sobą.

Spędziłam dobre popołudnie z rodziną - starałam się zapamiętać jak najwięcej szczegółów...
Chciałam się zatracić w śmiechu taty - kiedy bawił  się z wnukiem - wyryć w sercu ten dźwięk... zapamiętać rozpromienione oczy mamy... małego bratanka kiedy dawał całusa cioci... - kiedy wszyscy śmialiśmy się z popisów małego... chciałam te chwile zatrzymać... być może to ostatnie z tak radosnych chwil w naszej rodzinie...

Siedzimy w kawiarni - na kolorowych fotelach, śmiejemy się, rozmawiam... i nagle robi się poważnie...
"Jestem z Ciebie dumny - wiesz? "
" Ze mnie - dlaczego" - pytam lekko zaskoczona...
" Bo sobie radzisz, jak nigdy wcześniej, masz cele, idziesz do przodu, jesteś inna niż kiedyś, naprawdę jestem z Ciebie dumny" słucham tych słów z niedowierzaniem - że ja sobie radzę ?  kiedy mam poczucie totalnej porażki...
"Nie, w takiej sytuacji jaką  teraz masz - radzisz sobie bardzo dobrze- nie każdy by tak potrafił..."
może...

" ale czekaj, czekaj - że Ty nie lubisz własnego ciała? " - spojrzenie w moją stronę jak na jakąś kosmitkę..
"no tak, tak mam " - dopowiadam spokojnie...
" co Ty gadasz... czy Ty widzisz jak faceci patrzą na Ciebie w klubie, jak na apetyczny kąsek, gotów jestem się założyć że podobasz się każdemu facetowi... kobieto Ty jesteś idealna, wrzuć na luz, więcej wiary w siebie..."
i taka zbuntowana myśl - "nie obchodzą mnie Ci wszyscy faceci w klubie " - no tak kobieto - ważne co Ty sama masz w głowie...

No dobrze, zadbam dziś o to moje idealne ciało i zbuntowane ostatnio serce... zabiorę siebie do łazienki rozproszonej tylko światłem świec... zanurzę się w wannie wypełnionej gorącą wodą po brzegi - z dodatkiem mleka i miodu... włączę muzykę która koi zmysły...  zatracę się w gorących myślach o Nim...
potem starannie w każde centymetr mojego ciała wetrę balsam, we włosy odżywkę...
owinę siebie w ciepły miękki koc

i mam ochotę na dobry erotyczny film...


z całych sił - postaram się nie myśleć o tym - że Ona spędza u Niego noc...

11 komentarzy:

  1. postarasz się z całych sił nie myśleć?
    kiedy to właśnie, takie staranie, to jest myślenie ;))

    odpal sobie ten dobry film i ... po prostu NIE MYŚL! o!

    dobranoc :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skup się na sobie, spraw sobie przyjemność,wyłącz myślenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że realizujesz te plany i wieczór mija bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem trzeba całkowicie nie myśleć o tym by nie myśleć. Zatracić się w czymś innym, na przykład w filmie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zadbaj o siebie, zadbaj. należy ci się to. może nie tylko twojemu ciału..ale w tym wszystkim należy się to też twojej duszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, że usłyszałaś te ważne słowa. Duma i ocena urody w oczach bliskich to bardzo dużo, buduje własną wartośc.
    Mmmiły wieczór przed Tobą, lubie takie... Delaktuj sie nim...

    OdpowiedzUsuń
  7. Najgorsze jest to, że pamięć bywa zawodna. I choć jak bardzo chwielibyśmy coś zapamiętać, to nie zawsze się nam to udaje.
    Sama chciałabym usłyszeć takie słowa.
    Zadbaj o siebie:) Nie tylko raz, rób to regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówią, twoje ciało jest twoją świątynią lub twoje ciało jest kamieniem, który rzeźbisz, nadajesz mu kształtu i decydujesz jak będzie wyglądał. :) Z resztą, pamiętam swój pierwszy większy wpis na moim blogu, gdy poruszałem kwestie tego, że nie ma kobiet brzydkich, są tylko kobiety zaniedbane.

    Pozdrawiam,
    - Scenarist

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobacz jak potrafimy myśleć o sobie zupełnie inaczej niż widzą nas inni. Czasem też zastanawiam się, czy to ja czegoś nie dostrzegam, czy po prostu jestem świetną aktorką. Też tak masz?
    Ludzie mówią, że jesteśmy mądre i nam się powodzi - a my płaczemy po nocach z bezradności.
    Mówią, że mamy piękne ciało, jesteśmy piękne - a my widzimy same niedoskonałości...

    OdpowiedzUsuń
  10. tak już jest, że my kobiety mamy zawsze coś do zarzucenia naszemu ciału. :) a mężczyźni, szczególnie nasi, zdecydowanie mówią co innego. jednak nawet dla samej siebie się postarać, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń