wtorek, 11 lutego 2014

intymnie...



Chce żeby ktoś odkrył kontur linii mojej twarzy, zbadał luk moich brwi, pocałował rzęsy, zachwycił się kolorem oczu, poczuł miękkość moich ust, znalazł kilka piegów na policzkach i nosie, wplątał palce w moje włosy…
Znalazł wgłębienie na szyi… poczuł delikatność skóry na moim dekolcie, poszukał kilka piegów od słońca na moich ramionach… zbadał wypukłość łokci… odkrył intensywność pocałunku na linii nadgarstków… i we wewnętrznej stronie dłoni…
Z uśmiechem odkrył tajemnice na mojej lewej piersi… zatrzymał się na ich krągłości…
Sprawdził które miejsce na brzuchu łaskocze a które podnieca… dotknął każdy centymetr na moich plecach…
Zagłębił się w miękkość, wilgotność, kobiecość…
Odkrył krągłość bioder… linie ud… zapytał o bliznę na kolanie…  pocałował pieprzyk na mojej łydce…
 I z takim samą zachłannością, zainteresowaniem zapytał dlaczego nie lubię zupy ogórkowej…
Chcę żeby ktoś miał odwagę…
Miał odwagę mnie poznawać…

1 komentarz:

  1. :) pięknie piszesz :)
    Życzę Ci, żeby taki ktoś znalazł się i idealnie wpasował się w Twoje życie :)

    OdpowiedzUsuń