sobota, 22 lutego 2014

oblicze zdrady

Ja już chcę być w klubie, tylko tam zapominam o wszystkim...
Chcę żeby muzyka zagłuszyła każdą myśl w mojej głowie...
Chcę poczuć się piękna, chcę czuć się swobodnie - pozwolić ciału wyrazić - to wszystko co skrywa dusza.
Zdradził mnie - jakkolwiek nie mam prawa tak mówić - zdradził mnie.
Choć wcale może nie jest tak źle - obojętność to piękna cecha - jest taka granica za którą można wejść i w tedy już jestem bezpieczna...
Łzy popłynęły same bezwiednie - nie potrafiłam ich zatrzymać - i cały czas sobie powtarzam jak mantrę- uspokój się, uspokój się... cała gama odczuć - strach - to chyba dominujące odczucie...
Nie zauważyłam że coś jest nie tak, nie zauważyłam...
Chciałabym teraz zniknąć na trochę, zniknąć z mojego życia - wszytko mi się poplątało, pomieszało -  już nie wiem co jest dobra a co złe..
Mam ochotę na mnóstwo śmiechu - wbrew temu wszystkiemu - na mnóstwo śmiechu przy dobrej wódce i  z dobrymi ludźmi... Nie chce tego żelu, smutku...
Będzie dobrze, będzie dobrze - podobno jeśli wystarczająco mocno się w coś wieży to to się spełnia - będzie dobrze...
Nie wiem czy można poranić siebie jeszcze bardziej i jednocześnie nie myśleć o niczym innym jak o bliskości z tym człowiekiem.
Mam w sobie jakąś dziwną siłę - takie poczucie że co by się nie stało to sobie poradzę..
Poradzę sobie prawda - niech ktoś mi obieca że nie spłonę w tym ogniu...
Teraz tylko zrobić wszystko żeby pozbyć się tych obrazów Jego dłoni na Jej ciele.

Będę dziś tańczyć - jak nigdy wcześniej.

8 komentarzy:

  1. bo człowiek nieraz tak właśnie odreagować musi, w oparach śmiechu histerycznego. żeby potem też móc spokojnie płakać.
    poradzisz sobie. tylko musisz znaleźć ku temu odpowiedni środek. ja przynajmniej w to wierzę. poradzimy sobie, cokolwiek by się nie stało, jak bardzo by nas ktoś nie zranił.
    trzymaj się tam. i nie bądź pierwszą lepszą ćmą. czasem nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest dobre,,, to, co chcesz zrobić.....
    żałuję, że nie mogę być bliżej......

    oni wszystko inaczej czują, tym co chcesz zrobić, zniszczysz nie jego a siebie !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze, na pewno będzie dobrze, widzisz już sama, co pozwala Ci oderwać się od rzeczywistości, kiedy chcemy o kimś zapomnieć, dobrze jest rzucić się w rytm życia intensywnego, zatracić się w życiu, ale nie w myślach.

    tańcz, jak tego dziś potrzebujesz! baw się, zatracaj się w tym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życie i cała jego intensywność najlepiej leczą problemy. Chcesz się bawić? Zrób to, dla samej siebie i ciesz się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno sobie poradzisz. Z czasem wszystkie "złe" emocje znikną.

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy to nie jest ucieczka? prędzej czy później i tak będziesz musiała się zmierzyć z tym żalem i smutkiem. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz radę, jesteś silna. Trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń