piątek, 21 lutego 2014

wygrałam ;)

Pije kakao - myślę że jest zdecydowanie za słodkie - marudzę...
Za pół godziny zaczyna się lekcja tańca na której powinnam być - dziś wygrało przeziębienie - choć to może wymówka - bo przecież nie czuję się tak bardzo źle - powinnam była pójść.

Zupełnie przez przypadek wygrałam bilet do takiej fajnej Klubokawiarni w moim mieście na pokaz filmów krótkometrażowych nominowanych do Oskara. Długo zastanawiałam się czy iść, miałam ochotę to zobaczyć, ale brakowało towarzystwa i cena biletu moim zdaniem trochę wygórowana... 
Zobaczyłam konkurs, wystarczyło wysłać emalia z tytułem jednego z filmu, i nadesłać go jako 5 lub 3 w kolejności.  Spontanicznie to zrobiłam - no i udało mi się :) Więc teraz bez marudzenia, sama wybiorę się na ten pokaz. Tak sobie pomyślałam, czasami po prostu wystarczy dać szanse losowi - mogłam mieć sto tysięcy myśli  "na pewno nie wygram, nie mam szczęścia " i takie tam, ale jeśli nie spróbujesz to się nie przekonasz - ja spróbowałam i wygrałam :)

Kolejna wspólna przegadana noc - noce są takie nasze, położyliśmy się o 6 rano. Kolejna rozmowa przez Skype - ile tych rozmów już było... zaczynamy o 23 kończymy nad ranem zdziwieni że to już - tak poza czasem... Kłócimy się, śmiejemy się, płaczemy... - intensywność wszystkiego.Chyba z nikim tyle nie rozmawiałam - a może to tylko takie moje złudzenie...
Przeraża mnie ostatnio, to co mówi... kłamstwa, manipulowanie, obojętność - dlaczego mam wierzyć że ze mną jest, będzie inaczej...Mówi mi o tym wszystkim, ja pytam, słucham - mówi że odsłania całego siebie...
Ja próbuje rozumieć, odnaleźć w tych słowach jego- takiego jakiego go znam.
Próbuje się oddalić, nie piszę, nie dzwonię... myślę o Jego czasie z Nią - nie chce przeszkadzać..
Jakie to głupie - przecież kto jak nie On sam - dał mi prawo do obecności w Jego życiu. Myślę że On sam pogubił się bardziej ode mnie.
"Wywróciłaś cale moje życie do góry nogami"

Czuć wiosnę w powietrzu - niesamowite :)

Zrobiłam listę marzeń o tutaj :)

Dość mam marudzenie i bylejakości... 


12 komentarzy:

  1. nie istnieje coś takiego, jak za słodkie kakao! ja sam piję z 6 łyżkami cukru na pół litra mleka i z bitą śmietaną...
    Może czasem można odpuścić? byle nam to w krew nie weszło.
    i cóż, gratulacje:) chociaż, dziwna rzecz, że towarzystwa na taki pokaz nie ma. ja bym od razu pędził.

    właśnie można tylko wierzyć. nie można wiedzieć, mieć tej pewności, o którą w uczuciach tak często chodzi. przepraszam, ale aż mi się to wszystko skojarzyło muzycznie:
    http://www.youtube.com/watch?v=uxOHhQ9pK8c
    "choć kto inny śpi przy tobie, nie ty mnie rano budzisz"

    a lista cóż rzec- piękna przez pewną intymność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... Ile potrzebujesz czasu ażeby dotrzeć na Podkarpacie ;D ?

      Usuń
    2. troszkę by zeszło, jestem z Poznania. ale jutro mam wolne XD

      Usuń
  2. no to zdrówka :)) musi być dla Ciebie ważny, skoro tyle godzin potraficie ze sobą przegadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie marudzisz i na pewno nie ma w Twoim życiu bylejakości... ledwie Cię znam, przeczytałam raptem kilka wpisów, ale wiem, że masz klasę :)))) i jeszcze to "coś" dla którego warto było (jemu) poświęcić "coś" ze swojego związku z nią... bo przecież - nie oszukujmy się - coś za coś, czyż nie?

    a jakie filmy lubisz? ja ostatnio przesiaduję na fajnej stronie i obejrzałam już "gigabajty" filmów za darmo :)))) mogę jakiś polecić

    OdpowiedzUsuń
  4. m.in. :

    http://www.cda.pl/video/915824d/Kocha-lubi-szanuje-online-2011-Lektor-PL-HD
    http://www.cda.pl/video/8448007/To-tylko-seks-online-2011-Napisy-PL-HD
    http://www.cda.pl/video/85890ba/Safe-Haven-online-2013-Napisy-PL-HD
    http://www.cda.pl/video/9800944/Sex-telefon-online-2012-Lektor-PL-HD
    http://www.cda.pl/video/10622137/Choc-goni-nas-czas-online-2007-Lektor-PL-HD

    przy czym oglądałam je w odwrotnej kolejności, czyli ten na dole jako pierwszy
    ale i tak wszystkie bije na głowę ten:

    http://www.youtube.com/watch?v=y_q1V8LF4aU [część I]
    http://www.cda.pl/video/67185dd/Tylko-Ciebie-chce-online-2012-Napisy-PL [ część II]

    i niecierpliwie czekam na część III
    [to właśnie przez ten film trafiłam na portal z filmami - cda.pl - którego wcześniej nie znałam]


    p.s. od połowy grudnia jestem na L-4, trzeba sobie jakoś ten "wolny czas" umilić :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło jest coś wygrać. Mnie się to zdarza bardzo rzadko.
    Takie rozmowy nocą są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda, losowi trzeba pomagać :) gratuluję i udanego seansu!
    a co do tej drugiej części - jestem nie w temacie. rozumiem, że on ma dziewczynę, ale... coś was łączy tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący musi być taki pokaz. A kakao najlepiej jak jest gorzkie. Wtedy jest dopiero pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To musze przyznac, ze spodobal mi sie post. :) I wystroj bloga tez, bo zawsze na to patrze. Bede zagladac tu czesciej. Zapraszam do wspolnej obserwacji i jesli chcesz mam zniszki w najnowszym poscie, nawet 70 procent. Pozdrawiam i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, szkoda, że nie dorzucili biletu dla osoby towarzyszącej.

    Te godziny poświęcone na rozmowę :) też tak miałam :) Teraz coraz mniej z Mężem rozmawiamy, a w każdym razie to nie są już takie rozmowy. I boję się właśnie w jakim kierunku zmierzamy ... ale nie o tym chciałam pisać
    Nie do końca wiem co powiedzieć, w kwestii Twojego związku. Jeżeli dobrze zrozumiałam cytat z poprzedniego posta, to On z tą drugą kobietą jest 8 lat, tak? Ja wiem, że on dał Ci prawo do bycia obecną w Jego życiu, ale czy widzisz w tym przyszłość? Ja patrząc z boku i raczej bardziej z pozycji tej "pierwszej" kobiety widzę tylko pokrzywdzonych, widzę nieszczęśliwą partnerkę, albo zranioną Ciebie ... Zbyt dużo powiedziałam, w końcu zupełnie nie wiem jaka jest sytuacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacznij od punktu 76 z Listy ...wtedy wszystko będzie możliwe! :)

    OdpowiedzUsuń